Update 2... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu Update 2... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu

Update 2...

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 September 2005 | Aruba, Oranjestad

Maandag
De moeder van Veronique en Arlet is vrijdag overleden, dus maandag zijn we naar het huis van Veronique geweest. Het gaat hier wel heel anders. Mensen komen allemaal eten en gaan rond een uur of 11 uur weer weg..

Dinsdag
Vandaag ging Frenky naar de begrafenis.. Ik ben voor 1 uur ff de stad ingeweest en heb later Frenky naar het huis van Veronique gebracht. Na het werk zouden we nog even naar Veronique gaan, maar het was al laat en ze sliepen al.. Onderweg toen we aan het rijden waren zag ik een grote crab op de weg.. Dus we stopte en we namen de crab mee... Frenky begon behoorlijk te ouwehoeren met dat ding, zolang totdat ik er behoorlijk chagarijnig van werd.. Dus ik ben pissig gaan slapen....

Woensdag
Weet niet meer wat ik heb gedaan... Hahah...

Liefs, Sanne

• 02 September 2005 - 12:29

Zwoerdje!:

Kerl dat er ook drie keer neerzetten:D Xus!

• 02 September 2005 - 16:05

Dikkie:

haha ouwhoeren met een crab haha
    het gaat goed hier trouwns ik heb een hele leuke prijsvraag gewonnen ik ga 4dagen naar bulgarije feesten :D zit in een viersterrenhotel vlak naast de zee ik vertrek 16 september leuk noo!!!! Hihihihihi x die dikkie

• 04 September 2005 - 09:27

Aniek:

He Sanne!!
    Ben jij ook wel op de hoogte van de ingestorte natural bridge??? sta er echt van te kijken... dat is de natuur zal er gezegd worden :S en toen dat divi divi boompje al zinloos toegetakeld.... is not good! maar goed... je vermaakt je nog wel he :) moet ook!!!

Ayooo Aniek

• 04 September 2005 - 11:23

Su...:

Haaajjj lieve Sanne!Gister naar Index geweest, 't is niet hetzelfde zonder jou!Vrijdag 23 september gaan we naar Index, dat je het ff weet :-) dan is er weer black music, erruugg gezellig dus! Zet het vast in je agenda! Vanavond weer richting het westen toe, slaap nu voorlopig in Alkmaar bij die vriendin van m'n moeder. Wou dat die kutkamers vanzelf kwamen aanwaaien mar helaas. Moet 14september eigenlijk tot 17.20 naar school pff.... maar neem dan speciaal voor jou een daggie vrij. Geen probleem! Nog heel veel plezier en tot over 10daagjes! Dikke zoen