Yellow Submarine... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu Yellow Submarine... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu

Yellow Submarine...

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 September 2005 | Aruba, Oranjestad

Zondag belde Neil me op of ik mee ging op de Yellow Submarine.. Het is een nieuwe boot wat een beetje op de Tattoo boot lijkt. Neil werkt er sinds kort, maar dit was gewoon een prive ritje met de familie van de eigenaar..

Het was een heelijke dag.. Lekker uitwaaien en gezellig coctails drinken, met reggeaton muziek op de achtergrond..

De boot bestaat uit drie verdiepingen.. De onderste verdieping is van glas gemaakt, dus je kunt alles zien wat onder water is.. De tweede verdieping heb je de bar en de bovenste verdieping is de dansvloer.. We stonden met z'n alle op de dansvloer en ik had het toevallig met de eigenaar over manta's. En ja hoor wat zagen we daar....... Een vet grote manta!!! We gingen met de boot achter de manta aan, maar de manta was te vlug.. Ik wou zo graag gaan snorkelen, maar het was te gevaarlijk i.v.m de jetski's. Maar ik heb er 1 gezien!

We hebben van 1 tot ongeveer 6 uur op de boot gezeten..

s'avonds ben ik nog naar Choose a name geweest, samen met Glenn en Coen...
Ik ben met de taxi terug gegaan en heb nog een half uur met de taxi chauffeur gekletst over Bonaire, de euro, Nederland, over z'n dochters die afgestudeerd waren.. etc...

Liefs, Sanne

  • 06 September 2005 - 20:53

    Judje:

    prat eens nederlands? manta? schildpad?

  • 07 September 2005 - 14:21

    Sanne:

    Slimpie.. Dat is een rog.. En het is Nederlands...

  • 07 September 2005 - 14:46

    Dikkie Dikzak:

    vet man die manta :D

  • 07 September 2005 - 18:16

    Judje:

    sho o dikkie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Stage op Aruba

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

06 September 2005

Movie @ Havana...

06 September 2005

Yellow Submarine...

04 September 2005

Fam. Leo

04 September 2005

Update 3...

02 September 2005

Update 2...
Sanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 65418

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 04 December 2011

Rugby World Cup in Nieuw-Zeeland

01 September 2009 - 05 Februari 2010

Barcelona!

27 Oktober 2004 - 06 Maart 2005

Stage op Aruba

30 November -0001 - 30 November -0001

Vakanties

Landen bezocht: