Movie @ Havana... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu Movie @ Havana... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu

Movie @ Havana...

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 September 2005 | Aruba, Oranjestad

Maandag had ik weer een day off ingepland.. Ik zou namelijk al veel eerder om 9 uur moeten werken, zodat ik s'middags vrij was.. Maar elke keer werd het weer uitgesteld en daar baalde ik van.. En maandag was de laatste dag dat ik de scooter had.. En ik ging er al vanuit dat ik maandag om 9 uur kon beginnen... NOT!

Dus Frenky belde weer op naar het kantoor van Benetton.. En Veronique begon blijkbaar te schreeuwen tegen hem.. Ik heb het verder niet mee gekregen.. Maar Veronique zei blijkbaar tegen hem: als ik vandaag niet zou komen werken hoefte ik helemaal niet meer terug te komen.. Ok dan niet! Als het zo gaat dan hoeft het van mij ook niet. Dus ik ben klaar met Benetton en helemaal klaar met Veronique. Frenky zei ook wel tegen mij dat Veronique arrogant was etc.. Dus ik hoef lekker niet meer te werken!!!

Verder heb ik de hele dag lekker op Arashi gelegen.. Een loser van een Hollander begon me nog te versieren.. Echt te erg voor woorden.. Wat een kneus..

Ik was iets te fanatiek met zonnen, want ik ben verbrand.. Ik hoop niet dat ik ga vervellen... Want dan was alles voor niets... Na het zonnen ben ik nog ff langs Ruth geweest..

's avonds ben ik met Glenn naar de film geweest bij Havana.. De herinneringen kwamen naar boven.. Het gevoel van gemis kwam ook, het idee dat ik over een week al weer thuis zit.. En dat ik het hier weer achter moet laten.. De film was niet bijzonder (monster in law), maar gewoon lekker relaxed op het strand was wel super!

Na de film ben ik ff naar een cafe geweest met Frenky en een vriend van hem.. Ff een Malibutje gedronken en toen zijn we gaan slapen..

Liefs, Sanne

  • 07 September 2005 - 14:54

    Dikkie Dikzak:

    die gekke veronique ook! krijg je nog wel uitbetaald dan van wat je hebt gewerkt>? lijkt me wel tog
    ja nog een weekje he geniet er maar van!!! want hier is t geen bal aan!!! ;) hehe

  • 07 September 2005 - 18:47

    Su...:

    Hello!Nog een weekje he en dan ben je thuis! Lekker weer gehad hier deze week. Moet zo huiswerk maken, my goodness! Wil je me ff smsen de tijden enzo dat je aankomt?Kan namelijk niet altijd op internet komen. Tot heeeeel gauw en geniet nog maar ff. Je zal toch wat bruiner zijn dan ik, ben alweer beetje blut aan het begin van deze maand hahah... goed he! Maar als je terug komt van Thailand ben k net zo bruin als jij ;-) K ga ff aan de slag!
    Kussje

  • 07 September 2005 - 22:07

    Zwoerdje!:

    Hey dushi! Je hebt het mooi voor elkaar. De jaloezie blijft. Maar ik kan je verzekeren dat ik er ook weer naartoe ga:D Het is echt erg, nu jij er zit denk ik (en de rest ook) nóg meer aan Aruba... foei foei foei, dat kan toch niet:D Maarjah, over een ruime week zie ik je weer in real life, zodat je alles kan vertellen en foto's kunt laten zien! keb er nu al zin in. Jij vast niet, maar dat snap ik wel:D Groot gelijk. Dushi, ik spreek je snel. Xus Zwoerdje!

  • 09 September 2005 - 21:11

    Su...:

    Back in Overijssel! Laat je me wel ff gauw weten hoelaat je nou aankomt enzo. Want maybe dat ik dan ff een uurtje naar school kan, heb namelijk een gesprek met een leraar. Hoor het wel van je. Ga zo lekker slapen, moest er vanochtend vroeg uit. Fijn weekend! Kussje

  • 10 September 2005 - 18:31

    M@rion:

    Yooo, me is in tha house! :D Wat vliegt de tijd, je komt alweer bijna terug :S Vanavond ga ik naar Index, zal aan je denken er 1tje voor je drinken... Mazzel!! -xx-

  • 11 September 2005 - 05:01

    Niiiieeeek:

    he lieverd alles onder controle daaro lees ik wel ik mis m,n fitnixmaatje wel hoor!!!!maar lees net dat jij volgende week alweer terug komt vind ik wel tof kennen we weer lekker bezig....en kletsen we weer bij...vind het super dat je zo avontuurlijk bent ben ik ook(me army dude je weet toch ;-p) p.s het gaat super met mij en irene!!!!dikke klik echt super tof met haar!!!!!!!nou bel me als je terug bent spreken we snel wat af xsie mij....

  • 11 September 2005 - 17:07

    High-d:

    hai san, eindelijk contact, endan kom je bijna weer thuis. snok ik wens jouw nog een paar mooie dagen. hier is de zomer nu definitief afgelopen. en wij zijn zelf ook nog ff weg geweest nl. praag en budapest, mooi en later ook weer regen tja ik was er wel weer tussnuit dat doet een mens goed. snokje we zien elkaar gauw. knuffie en kussies van high-d en o-love

  • 12 September 2005 - 19:19

    Dionne..:

    Heey Lieverd, Heb je het nog naar je zin daar? Vast wel.. Als jij trug komt, is het hier geloof ik rond de 15 graden! Wat hard! Terwijl het de afgelopen maand mooi weer was hier! :( Verder gaat hier alles super met ons, Liana & Ik zijn druk met school, stage, en werk! Maar gaat goed.. Tot donderdag meiss, heb je me mail gelezen? Hvj! Kusjes van mij..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Stage op Aruba

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

06 September 2005

Movie @ Havana...

06 September 2005

Yellow Submarine...

04 September 2005

Fam. Leo

04 September 2005

Update 3...

02 September 2005

Update 2...
Sanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 65415

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 04 December 2011

Rugby World Cup in Nieuw-Zeeland

01 September 2009 - 05 Februari 2010

Barcelona!

27 Oktober 2004 - 06 Maart 2005

Stage op Aruba

30 November -0001 - 30 November -0001

Vakanties

Landen bezocht: