Marien - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu Marien - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu

Marien

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 December 2004 | Aruba, Oranjestad

Haiii,

(woensdag)

pff helemaal kapot dus van gister. My god. Ik had wat foto's gemaakt en Gerald (account van Benetton en woonde in Almelo) Heeft mijn foto's van gister op z'n pc gezet en heeft er wat uitgeprint op een blaadje zodat iedereen ze kan bij bestellen bij hem. Iedereen dol enthausiast (weet niet meer hoe je het moet schrijven :( .

Marien een collega van me op de herenafdeling. Was al een tijdje ziek, snotterig, hoesten, koorts. Maar vandaag had ze last van vreemde plekken. Is ze toch maar naar het ziekenhuis gegaan. (Wat ik al vaker tegen haar zei)Maar ze kan totaal geen engels. Toen ze naar het ziekenhuis werd gebracht door Gerald hoorde ik later van iemand dat ze een infectie in haar bloed had en als ze langer dan 10 min was gebleven had ze een hartaanval kunnen krijgen. Dus dat was wel ff schrikken.

Het is zo vreemd he. Als mensen ziek zijn gaan ze niet naar huis. Volgens mij vanwege het geld. Iedereen op het werk is bijna ziek, maar naar huis gaan doen ze niet..

Beetje raar...

Liefs, Sanne

• 16 December 2004 - 18:55

Sanne!:

Zonder ik het door had maakte ik zelf dat poppetje! Haha..Grappig..

Liefs, Sanne

• 16 December 2004 - 20:04

M@rion:

Sukkel... Gaan jullie trouwens met de groep nog wat speciaals doen met kerst?

• 16 December 2004 - 22:04

Su...: