de Euro - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu de Euro - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu

de Euro

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 December 2004 | Aruba, Oranjestad

Hallo,

we zaten vanochtend in de auto en we hadden het over de eurobiljetten. Echt heel vreemd, maar je raakt er zo in de war van. Ik wist echt niet meer welke kleur 20 euro had etc. En ik dacht echt dat we geen 5 euro biljet hadden. Komt doordat we hier met gulden betalen en we hebben een vijfgulden munt. Heel verwarrend. Ja jullie zullen me wel uit lachen..

Vanavond gaan we onze foto's op een cd-rom branden. Eindelijk! Want mijn geheugenkaart is al zo lang vol. Echt heel irritant. Nu kan ik straks mooi weer wat nieuwe foto's op m'n site zetten.. Vinden jullie vast ook wel prettig..

Aangezien het niet lukt om mij te bellen zet ik nog 1x het telefoonnummer op m'n site: 0900- 1533 en daarna 00297- 7438414 en afsluiten met een hekje. Het kost 15 cent pm.

Manon kan wel gebeld worden, dus misschien werkt dit eindelijk. Hou rekening met het tijdverschil. Ik ben het beste te bereiken rond half 9 (+ 5 uur) en op zaterdag voor 2 uur (+ 5 uur) en zondag natuurlijk.

(K)