Televisie - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu Televisie - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sanne - WaarBenJij.nu

Televisie

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 December 2004 | Aruba, Oranjestad

Ola!

Vandaag was weer een te saaie dag. Marien stond ondanks alles gewoon weer op de werkvloer. Ze deed een beetje geheimzinnig en ik vroeg aan Ancise wat er aan de hand was, maar ook zij deed vreemd. Naja la goan! Hahah. Het is trouwens heel normaal hier als je een cameraman en mensen van de tv uitnodigd en dingen laat filmen. Dat was vandaag ook het geval. Er was een model die kleren ging aanpassen en dat werd gefilmd. Later werd Veronique geinterviewd.

We moesten dus over werken omdat de winkel langer open bleef. Danki...

Ow we stonden trouwens in de krant met de foto van het Christmas Dinner. Ik heb de krant voor 1 gulden gekocht. Is wel leuk voor thuis...

Verder niet veel te melden alleen dat ik vroeg naar bed ben gegaan. Ik was op..

Owjah en de verassing komt als maar dichter bij!

Kusje..

• 17 December 2004 - 13:54

Shelley:

sanne!! wat is die verrassing nou? diana en ik denken dat je met de kerst misschien wel naar nederland komt..is dat ook zo? dat zou natuurlijk wel superleuk zijn
    xxxx

• 17 December 2004 - 16:32

Evelien:

Hey meid! gaat goed daar he! (hoop t) nou jah .. niet eg wat te melden .. wist je site niet meer..zoeken zoeken..en gevonden! nou ik spreek ju!! succes! KuZz

• 17 December 2004 - 17:14

Sanne!:

Hey Shelley,

nee ik kom echt niet naar huis. Niet eerder dan 5 maart. Je hoort het vanzelf wel! Nog ff wachten!

Liefs, Sanne

• 17 December 2004 - 17:16

Sanne!:

Hey eefje,

hoe gaat ie? Hoe is je stage? Beetje vol te houden? Spreek je snel..

Liefs, Sanne